Thursday, August 24, 2006

諷刺文盲:膽小如鼠 + 心照不宣

HI YA!!好耐冇update個blog啦... 因為小弟之前忙於考試,所以冇時間寫,嚟緊會多返D架喇!唉... 講起個考試,當日就發生咗一D頗唔愉快嘅事...

是日精選【膽小如鼠】dan xiao ru shu +【心照不宣】xin zhao bu xuan

解釋 - 膽小如鼠:形容人膽量小得像隻老鼠。

解釋 - 心照不宣:彼此心裡明白,不用說出來。(照:知曉;明白。宣:公開說出。)

J例:噚日考試嘅時候,可能有D緊張,結果响reading time嗰時我就冇咩意識咁動咗筆,寫咗一句野... 呀... 之後就仆街喇!為表我冇心咁做同埋公平,我立即撕咗嗰頁紙落嚟,然後*質*咗張紙入櫃筒囉... 臺面冇位ma!條監考員就走過嚟睇吓嗰張係咪貓紙,跟住就叫我攝返張紙入本answer book到,fine!咁咪攝囉!點知隔咗一陣,條白痴嗅化西就發作喇,無端端走埋嚟一粒聲都唔出就响我寫緊答案嗰本answer book到扯返先前佢叫我攝入去張紙出嚟睇,再次睇吓係唔係貓紙 (You Mother Fucker... 頭先你咪睇X咗囉!)。搞到我唔記得我想寫咩,完全俾佢distract晒,又嘥晒我D時間諗過喎!依條白痴嗅化西一共响分別2個唔同嘅時段做咗2次同樣動作!!

今日,我當然要投訴到佢貼唔到塊*姨媽巾*為止啦... 打去個admin到問,原來依條白痴嗅化係監考員嘅leader喎... 我咪打去同佢當面對質囉,膽小如鼠嘅佢死口唔認嗰個係佢自己,只稱呼當日嗰個係佢個同事,但佢又搞笑喎... 當我講起嗰時個情況同D細節野,佢又曉用第一身嚟response架喎!唉... 大家心照不宣啦,*撚*樣!

No comments: