Wednesday, September 10, 2008

Movie Review: 10 Promises to My Dog 我和尋回犬的十個約定

今晚啱啱去完《10 Promises to My Dog 我和尋回犬的十個約定》嘅首映,去之前已經同朋友W講:「我一陣唔睇得咁投入應該okay!」睇完之後我第一句就講:「仆街... 我以後唔睇依啲戲!」因為我又係喊到豬頭咁行返出嚟... 套戲好好睇,好感人,我相信佢比起《導盲犬小Q》已經冇咁慘! 其實我覺得套戲可以啟發觀眾嘅唔單只係*愛狗*嘅訊識咁簡單,仲可以啟發到觀眾對佢哋所愛嘅任何嘢(可能係寵物、朋友、父母、男/女朋友等等...)嘅責任,唔好愛得太遲,因為人都只係活响時間裡面,每個人都有限期...

Ohohohoh... 唔好講得太遠,um... 我覺得特別適合想養小動物同一啲有寵物嘅人去睇,因為佢喺度educate緊觀眾點去對小動物有責任之餘,亦係remind緊你有幾愛你而家嘅寵物,以當中嘅*愛犬十誡*作警惕同反省。而身為主人嘅我,覺得自己都有80-90分嘅...

愛犬十誡 (以動物為subject...):

1. 請耐心聆聽我的話語 (我相信如果你真係have this thing about animals,你好自然就會明白依一點。我覺得可以理解為同理心。)

2. 相信我,因為我一直都與你同一陣線 (我由小丙2個月大就已經養佢,好難會唔信架嗃...)

3. 經常和我遊玩 (依樣係我唯一對唔住我BB嘅一樣嘢,佢細個嗰時我冇帶佢出街,搞到大個咗佢唔鍾意出去,一抱佢出門口佢就扮無力一嘢就瞓低! 不過,我每日响屋企都會同佢玩,有時我甚至唔出街都係想留多啲時間陪佢,特別係依幾年!)

4. 別忘記我也有感情的 (都係嗰句,如果你係對動物有*FEEL*,只要細心觀察,好容易就會sense到佢哋嘅喜怒哀落同知佢想點囉!)

5. 不要和我打架,因為終有一天我長大了,我便會贏的 (我好少打BB,因為唔捨得... :P)

6. 我不聽話的時候,一定是有原因的 (依個我信,因為動物嘅反應係最真嘅! 所以我俾BB咬我塊面2次,每次要縫7-8針我都冇怪佢! hehe!)

7. 你上學,有朋友,但是我... 就衹有你 (當我每次出國,一落機我最想見唔係任何人,而係我個BB!)

8. 我老了以後亦請繼續做我的朋友 (OF COURSE!!!)

9. 我衹活大概十年,所以要珍惜一起生活的每一刻 (依個係我近年成日諗嘅問題,BB差唔多已經15歲,身體機能開始退化,雙腳開始無力... 帶佢去睇獸醫,獸醫都話係老狗病,我可以做嘅就係令佢開心過每一日,同埋學習面對生離死別... V_V 不過好彩佢冇啲咩病痛!! THANK GOD!!!!)

10. 我不會忘記一起渡過的日子,我死的時候,請留在我的身邊 (聽人講如果啲狗係好鍾意個主人,佢哋死嗰時係唔會俾個主人見到... 不過點都好,我就算點唔開心同難過,我都唔會俾BB咩嗰時係自己一個...!!!!!!)

**請留意圖中隻貴婦狗個頭係正方形!!! hehehehe!!!

No comments: